Діяльність
ШКОЛА ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ: ВІД ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ
ДО ОСОБИСТІСНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Запорізький багатопрофільний ліцей №99 був заснований у 1987 році як середня загальноосвітня школа №99. У 1990 році рішенням Обласного виконавчого комітету Запорізької області школі було присвоєно статус «Багатопрофільна школа-ліцей».
Згідно зі Статутом ЗБЛ № 99, Ліцей створено з метою:
- пошуку й відбору на навчання талановитої молоді, формування інтелектуального потенціалу суспільства;
- здійснення особистісно орієнтованої базової освіти й фундаментальної підготовки для продовження освіти у вищому навчальному закладі;
- створення позитивного освітньо-виховного простору для розвитку індивіда, його пізнавально-рефлексивних здібностей, формування самостійності, здатності соціально адаптуватися й творчо реалізувати себе в житті;
- виховання в ліцеїстів інтересу й прагнення здобути освіту, опанувати систему знань, умінь і навичок наукової, пошуково-експериментальної діяльності, роботи з комп’ютерною технікою, окремих видів професійної підготовки.
Головними завданнями ліцею є:
- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
- задоволення потреб громадян, суспільства, держави, окремих груп населення регіону завдяки забезпеченню базової загальноосвітньої підготовки, поглибленої підготовки з окремих предметів на рівні не нижче державних стандартів;
- виховання громадянина України;
- розвиток дитини як особистості, її схильностей, інтересів і здібностей, виховання морально і фізично здорового покоління;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- виховання громадянина свого суспільства, української нації, світу з усвідомленням його різноманітності та єдності, розуміння загальнолюдських цінностей крізь призму національної культури;
- формування й розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- формування почуття відповідальності перед суспільством за природну обдарованість;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини й громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження й зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину й суспільство;
- розробка й впровадження нового змісту освіти, методів і форм навчання та їх апробація.
Головною ідеєю розвитку установи завжди було створення сучасного й конкурентного освітнього закладу, здатного давати якісну поглиблену багатопрофільну освіту, швидко реагувати на нові освітні потреби.
Створення продуктивного багатопрофільного освітнього простору дає можливість досягати серйозних змін у підходах до відбору змісту освіти.