Безпечне освітнє середовище
Антибулінг
Нормативно-правове забезпечення
- Закон України № 2657-VIII від 18 грудня 2018 року – Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)
- План заходiв запобiганню та протидii булiнгу (цькуванню) в ЗБЛ №99 на 2022-2023н.р.
- Порядок реагування на факти булiнгу
- Порядок подання та розгляду заяв на випадки булiнгу
- Про порядок дій персоналу ЗБЛ №99 при зіткненні з випадками булінгу (цькування) у ЗБЛ №99
- Контакти установ Запорiжжя щодо сприяння створенню БОС
- Зразок заяви на випадок булінгу (цькування)
- Правила поведінки учнів ЗБЛ №99
- Склад комісії
Разом проти тероризму
Безпечне освітнє середовище в умовах воєнного стану
- Запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні
- Запобігання торгівлі людьми
- Щодо запобігання та протидію сексуальному насильству
- Пам’ятка із правил поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами, у тому числі замаскованими під низ речами
- Посібник для батьків «Онлайн ігри»
- Посібник для батьків «Батьківські контролі для захисту дітей від онлайн-ризиків»
- Посібник для батьків «Соціальні мережі і діти»
- Посібник «Робота з дітьми постраждалими від сексуального насильства в інтернеті, для фахівців із психологічного здоров’я»
- Довідник «Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників»
- Створюємо онлайн-простір разом з дітьми : довідник щодо безпечного інтернету
- Памʼятка для педагогічних працівників “Діти з інвалідністю в онлайн просторі”
- Посібник “Міжсекторальне реагування на випадки насильства над дітьми в інтернеті”
- Буклет “Онлайн злочини за участю дітей під час війни”
- Буклет “Надмірний час онлайн: ознаки, ризики та як обговорити цю тему з дитиною”
- Буклет “Приватність дитини в інтернеті”
- Буклет “Протидія залучення дітей російськими військовими до протиправної діяльності через інтернет”
- Буклет “Дезінформація та правила реагування на неї”
- Порадник для вчителів: “Як розпочати навчальний рік у часи війни”
- Буклет “Дитинство під час війни. Які навички ми маємо дати дітям для їхньої безпеки?”